text.skipToContent text.skipToNavigation

 1. Splošne informacije o ponudbi HOFER dostava

HOFER Slovenija s ponudbo HOFER dostava vstopa na področje spletnih nakupov. Raznolik nabor predvsem tehničnih izdelkov, izdelkov za dom, belo tehniko ipd. bomo sproti osveževali in dopolnjevali. Enostaven nakup in naročilo, nizke cene ter prihranek časa so le nekatere izmed prednosti, ki jih sedaj kupcem omogočamo tudi pri nakupu prek spleta.

 

Izdelke, ki so na voljo na spletni strani HOFER dostava, lahko naročite in plačate neposredno na spletu ali jih plačate v trgovini, naročilo pa zaključite na spletu. Če ste izdelek plačali v naši trgovini, boste ob koncu postopka nakupa poleg običajnega računa prejeli še potrdilo s 16-mestno kodo naročila in podatki o nadaljnjem postopku.
Ne, v ponudbo HOFER dostava niso vključeni vsi izdelki, ki so na voljo tudi v trgovini. V ponudbo HOFER dostave so vključeni samo izbrani izdelki, ki fizično niso na voljo v trgovini in jih brezplačno dostavimo na želeni naslov. Te izdelke lahko plačate prek spleta ali neposredno v trgovini.
V vseh trgovinah HOFER v Sloveniji lahko dobite informacije o izbranih izdelkih iz ponudbe HOFER dostava, več informacij o celotni ponudbi HOFER dostava pa najdete na spletni strani www.hoferdostava.si.
V primeru, ko je ob izdelku prikazano stanje »trenutno ni na voljo«, to pomeni, da je obstoječa zaloga izdelka pošla. Žal vas ne moremo vnaprej obvestiti, če oziroma kdaj bo izdelek s stanjem »trenutno ni na voljo« znova v ponudbi.
Splošne pogoje poslovanja lahko najdete na dnu spletne strani HOFER dostava. Poleg tega vas bomo med naročanjem opozorili na naše Splošne pogoje poslovanja storitve HOFER dostava, hkrati pa boste prejeli še ustrezno spletno povezavo, saj brez potrditve Splošnih pogojev poslovanja storitve HOFER dostava naročilo ni mogoče.

 2. Informacije o naročilu

Če izdelek naročite in plačate na spletu, se je treba prijaviti v obstoječi uporabniški račun oziroma registrirati kot novi kupec.

Če ste izdelke že plačali v trgovini, za nadaljevanje postopka naročila registracija ni potrebna. V primeru, da k naročilu dodate dodaten izdelek, se je potrebno prijaviti v obstoječi uporabniški račun oziroma registrirati kot novi kupec.
  1. Izdelke z želenimi lastnostmi dodajte v košarico, tako da na strani s podrobnostmi o izdelku kliknete na gumb »V košarico«.
  2. Če še niste prijavljeni s svojim uporabniškim računom, boste samodejno preusmerjeni na obrazec za prijavo in registracijo. Lahko se prijavite s svojim uporabniškim računom ali pa se na novo registrirate. Pri novi registraciji boste po potrditvi registracije ponovno preusmerjeni na stran s podrobnostmi o izdelku, kjer je treba izdelek ponovno dodati v košarico s klikom na gumb »V košarico«.
  3. Ko v košarico dodate vse želene izdelke, se s klikom na gumb »Na blagajno« premaknete na naslednji korak v naročilu, kjer dodate svoj naslov za račun, če ga še niste shranili v uporabniškem računu. Če se naslov na računu razlikuje od naslova za dostavo, je treba navesti tudi tega.
  4. V naslednjem koraku naročila izberite želeni način plačila.
  5. V zadnjem koraku naročila ponovno preverite vnesene podatke. Hkrati je treba potrditi, da se strinjate s Splošnimi pogoji poslovanja storitve HOFER dostava. Pred zaključkom naročila se lahko prijavite še na prejemanje HOFERjevih e-novic.
  6. Po zaključku postopka naročila boste po e-pošti samodejno prejeli potrditev naročila. V priponki boste prejeli račun v PDF obliki.
  7. S strani dostavne službe boste o datumu dostave predhodno obveščeni. Dostava bo opravljena brezplačno, v dogovorjenem roku.
  1. Če ste izdelek že plačali na blagajni v naši trgovini, boste ob koncu postopka nakupa poleg računa prejeli še dodatno potrdilo s 16-mestno kodo naročila in podatki o nadaljnjem postopku. Potrdilo s kodo naročila skrbno shranite.
  2. S postopkom naročila nadaljujete prek spleta ali s pomočjo agenta Oddelka za informacije in pomoč strankam (telefonska številka: +386/1/8346600).
  3. Če želite naročilo oddati izključno za izdelek, ki ste ga že plačali v trgovini, registracija na spletnem portalu ni potrebna. Če pa na spletu v košarico dodate dodatne izdelke, se je treba registrirati.
  4. Na spletnem portalu vnesite 16-mestno kodo naročila in kliknite »Unovči kodo naročila«.
  5. Če vam ni treba izbrati dodatnih lastnosti, npr. barve, se izdelek premakne neposredno v košarico. V nasprotnem primeru lahko izdelek dodate v košarico šele, ko izberete njegove dodatne lastnosti.
  6. Ko vnesete naslov za dostavo in potrdite, da se strinjate Splošnimi pogoji poslovanja storitve HOFER dostava, se naročilo zaključi. Pred zaključkom naročila se lahko prijavite še na prejemanje HOFERjevih e-novic.
  7. Po oddanem naročilu boste samodejno prejeli potrditev naročila po e-pošti. V priponki sporočila prejmete račun v formatu PDF. Na računu, ki ga boste prejeli v PDF formatu po e-pošti bo naveden znesek 0,00 €, saj je znesek vrednosti kupljenega blaga naveden na originalnem računu, ki ste ga prejeli na blagajni v trgovini.
  8. S strani dostavne službe boste o datumu dostave predhodno obveščeni. Dostava bo opravljena brezplačno, v dogovorjenem roku.
Da, pri enem naročilu lahko unovčite več kod naročila.
Rok za unovčenje kode naročila je naveden na potrdilu s kodo naročila.
Če potrdila s kodo naročila ne unovčite do izteka roka za unovčenje kode, boste ob predložitvi računa in potrdila s kodo naročila v poljubni trgovini prejeli vračilo kupnine. V primeru izgube kode naročila, se lahko obrnete na Oddelek za informacije in pomoč strankam (telefonska številka: +386/1/8346600).
Naročilo je treba izvesti prek spletne strani www.hoferdostava.si. Če nimate dostopa do interneta in ste izdelek že plačali v trgovini, se lahko za izvedbo naročila obrnete na naš Oddelek za informacije in pomoč strankam (telefonska številka: +386/1/8346600). Postopek naročila lahko za vas izvede pristojni agent, kateremu posredujete kodo naročila, ki je navedena na potrdilu, ki ste ga prejeli na blagajni v trgovini. V primeru vprašanj vam bo Oddelek za informacije in pomoč strankam z veseljem priskočil na pomoč.
Za izbrane izdelke veljajo omejitve najmanjše količine naročila, ki jih je treba upoštevati. Prodaja je omejena na količine, običajne za gospodinjstvo, in na odrasle osebe z dopolnjenim 18 letom starosti.
Za izbrane izdelke veljajo omejitve najmanjše količine naročila. V primeru naročila na spletni strani je treba izbrati minimalno količino izdelka, po vnosu pa je minimalno količino mogoče povečati za posamezni dodatni kos. Če izdelek plačate v trgovini, ga lahko kupite zgolj v vnaprej določeni količinski enoti. Enota ustreza najmanjši količini naročila. Za vsako enoto boste prejeli enkratno kodo naročila, ki jo lahko nato unovčite na spletni strani HOFER dostava.
Ne, v okviru ponudbe HOFER dostava najmanjša vrednost naročila ni določena.
Ob koncu postopka naročila boste po elektronski pošti samodejno prejeli potrditev naročila skupaj z računom.
Preverite ali se potrditveno elektronsko sporočilo nahaja v mapi z neželeno pošto. Če ga tam ne najdete, se obrnite na naš Oddelek za informacije in pomoč strankam (telefonska številka: +386/1/8346600).
Cene izdelkov na spletni strani in v trgovini se ne razlikujejo.
Svoje izbrane izdelke lahko dodate izključno v košarico. Izbira priljubljenih izdelkov ali dodajanje izdelkov na seznam želja ni mogoče.
Za izdelke, ki bodo »kmalu na voljo«, lahko vključite funkcijo opomnika. Pri tem lahko izberete ali želite prejeti opomnik po e-pošti ali prek SMS sporočila, in sicer dva dni vnaprej, en dan vnaprej ali na dan, ko izdelek dodamo v ponudbo. Dodatno lahko opomnik nastavite na poljubno uro.
Ob koncu postopka naročila boste po e-pošti samodejno prejeli potrditev naročila skupaj z računom v PDF obliki.

Če želite imeti račun v tiskani obliki, a nimate tiskalnika, se lahko obrnete na naš Oddelek za informacije in pomoč strankam, ki vam bo račun posredoval fizično po pošti.
V postopku zaključka nakupa lahko navedete naslov na računa, ki se lahko razlikuje od naslova za dostavo.
Vse cene na spletni strani www.hoferdostava.si vključujejo DDV. Dodatno bo DDV še enkrat ločeno prikazan v pregledu naročila in na računu.

 3. Informacije o plačilu

Pri spletnem nakupu lahko izbirate med naslednjimi načini plačila:

  • kreditna kartica (Mastercard in VISA).


Dodatno lahko izdelke, ki so v ponudbi na spletni strani, kupite na blagajni v trgovini. Če ste izdelek že plačali med nakupom v naši trgovini, boste ob koncu postopka nakupa poleg običajnega računa prejeli še potrdilo s 16-mestno kodo naročila. Tega lahko unovčite izključno na spletni strani.

Na spletni strani HOFER dostava lahko s kreditno kartico preprosto plačate tako, da navedete naslednje podatke kreditne kartice:

  • številka kartice,
  • rok veljavnosti,
  • varnostna številka kartice,
  • imetnik kartice,
  • varnostno preverjanje avtentičnosti (3D secure).
V omenjenem primeru se obrnite na svojo banko in podajte prošnjo za vklop varnostnega preverjanja avtentičnosti (3D secure). Po vklopu storitve, boste prejeli kratko tekstovno sporočilo z enkratnim geslom, s katerim boste lahko uspešno zaključili nakup. 
HOFERjeve darilne bone lahko unovčite izključno v trgovinah HOFER v Sloveniji. Ko izdelek, ki je na voljo v ponudbi spletne strani HOFER dostava, kupite v trgovini, lahko tam unovčite tudi darilne bone. Spletni nakup ne omogoča plačila s HOFERjevimi darilni boni.

 4. Informacije o dostavi

Na spletni strani HOFER dostava izbira različnih možnosti dostave izdelkov ni na voljo. S strani dostavne službe boste o datumu dostave predhodno obveščeni. Način dostave (s prevoznikom, po pošti ali s paketno dostavo) je odvisen od izdelka.
Ne, skupna dostava ni mogoča. Če ste naročili več izdelkov, boste s strani dostavne službe posameznega izdelka obveščeni glede datuma dostave.
Po zaključku naročila se bo pristojna dostavna služba obrnila na vas in vas obvestila o načrtovanem datumu dostave. Datum dostave lahko prilagajate samo v omejenem obsegu, ki je odvisen od posameznega dobavitelja oziroma dostavne službe. V primeru večkratnega poskusa dostave izdelka, lahko dostavna služba obračuna dodatni strošek dostave, ki ga plača stranka.
Ne, sledenje dostavi ni mogoče. Če imate vprašanja o svoji pošiljki ali o času dostave, se lahko obrnete na Oddelek za informacije in pomoč strankam.
Dostava se izvede v nekaj delovnih dneh, najkasneje pa v roku, ki je naveden pri podatkih o dostavi posameznega izdelka na spletni strani HOFER dostava.
Poštnina je že vključena v ceno. V primeru večkratnega poskusa dostave izdelka, lahko dostavna služba obračuna dodatni strošek dostave, ki ga plača stranka.
Ne, dostava je mogoča samo na območju Slovenije.
Ne, izdelka ni mogoče dostaviti v trgovino.
Storitev dostave v večini primerov ne vključuje storitve priključitve oz. montaže. Ta storitev je na voljo samo za izbrane izdelke in je pri teh označena z ustrezno opombo v podatkih o izdelku.

 5. Vračilo, preklic in sprememba naročila

Naročilo lahko spremenite ali prekličete samo po dogovoru z Oddelkom za informacije in pomoč strankam (podrobnosti o odstopu od pogodbe najdete v Splošnih pogojih poslovanja storitve HOFER dostava).

Naročilo lahko spremenite samo pod določenimi pogoji. Prilagodite lahko podatke o stranki in prekličete posamezne izdelke oz. celotno naročilo. Če želite pri zaključenem naročilu povečati število izdelkov, je treba izdelek naročiti ponovno.

Preklic naročila je mogoč prek Oddelka za informacije in pomoč strankam, kateremu je treba posredovati številko naročila. Po uspešnem preklicu naročila vas bomo obvestili o postopku vračila kupnine.

HOFER pri nakupih zagotavlja vračilo kupnine, ki traja 60 dni od datuma prevzema izdelka, razen če je v opisu posameznega izdelka izrecno navedeno, da pravica do vračila kupnine traja manj časa, blago pa je v nepoškodovanem stanju.
Če želite izdelek vrniti znotraj 60-dnevnega roka za vračila, se lahko obrnete na naš Oddelek za informacije in pomoč strankam, kateremu posredujete svoje podatke ter številko naročila, ki ste jo prejeli po e-pošti. Nato se bo na vas obrnila pristojna dostavna služba in se z vami dogovorila o času prevzema izdelka. Ob prevzemu izdelka boste od dostavne službe prejeli potrdilo o prevzemu. Oddelek za informacije in pomoč strankam bo nato uredil vračilo kupnine.
Ko dostavna služba uspešno prevzame izdelek, Oddelek za informacije in pomoč strankam sproži postopek vračila kupnine. Postopek vračila kupnine je odvisen od načina plačila, ki ste ga izbrali za naročilo. Če ste izdelek kupili v trgovini, vam ob navedbi kode naročila denar izplačajo v katerikoli trgovini HOFER v Sloveniji. Če ste izdelek plačali prek spleta, bo znesek nakupa nakazan na vaš račun.
Za vračilo kupnine je treba predložiti račun in potrdilo s kodo naročila, ki ste ga prejeli na blagajni v trgovini. V primeru izgube kode naročila, se lahko obrnete na Oddelek za informacije in pomoč strankam (telefonska številka: +386/1/8346600).
Izdelki morajo biti vrnjeni z vsemi pripadajočimi dodatki (primer: robotski sesalnik, vključno z daljinskim upravljalnikom). Izdelkov ni treba vrniti v originalni embalaži. Izdelek pa je treba zaščititi in zapakirati v ustrezno embalažo ter ga pripraviti za prevzem s strani dostavne službe. Za podrobnosti se lahko obrnete na naš Oddelek za informacije in pomoč strankam.
Izdelek je možno v sklopu HOFER vračila kupnine brezplačno vrniti v 60 dnevnem roku od datuma dostave.
Vračilo izdelka v trgovini ni mogoče. Če želite izdelek vrniti, se lahko obrnete na Oddelek za informacije in pomoč strankam (telefonska številka: +386/1/8346600).
Če kode naročila niste unovčili oz. naš Oddelek za informacije in pomoč strankam ni sprožil postopka vračila kupnine, je vračilo kupnine mogoče v kateri koli trgovini HOFER.

 6. Garancija in jamstvo

Vaši garancijski zahtevki so zakonsko urejeni in so odvisni od zakonskih določb. Vse garancije tretjih oseb (npr. proizvajalca) lahko najdete v opisu izdelka na spletni strani.
Ta garancija ne vpliva na druge zakonske garancijske obveznosti in ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na izdelku.

Pri težavah v zvezi z dostavo izdelka (npr. če izdelek ni bil dostavljen, v primeru reklamacije ipd.) se lahko obrnete na Oddelek za informacije in pomoč strankam.
Če prejmete poškodovan izdelek je treba v roku 24 ur obvestiti Oddelek za informacije in pomoč strankam, pri čemer vas prosimo, da obdržite originalno embalažo, v kateri je bil izdelek dostavljen (vključno z notranjo zaščito).

 7. Uporabniški račun

Na spletni strani www.hoferdostava.si registracija poteka tako, da ustvarite uporabniški račun, pri čemer morate na zgornjem delu strani izbrati »Prijava/registracija« in nato na zavihku za registracijo izpolniti obvezna polja. Po uspešni registraciji boste po e-pošti prejeli potrdilo, da je bil uporabniški račun ustvarjen. E-poštno sporočilo bo vsebovalo povezavo, ki jo morate za aktivacijo računa še enkrat potrditi.
Registracija za uporabo spletne strani HOFER dostava je potrebna, saj izdelke, ki jih imate v košarici, za vas rezerviramo za 30 minut. Zato je treba postopek registracije izvesti, še preden želite izdelek dodati v košarico, ne glede na to ali boste izdelek na koncu dejansko kupili ali ne.
Če ste registrirani in imate uporabniški račun, lahko v podoknu »Moj profil« kadar koli spremenite svoje osebne podatke in geslo.

V podoknu za prijavo najdete možnost »Pozabljeno geslo«. Tukaj vnesite svoj e-poštni naslov, ki ga uporabljate za uporabniški račun. Nato boste po e-pošti prejeli sporočilo s povezavo za ponastavitev gesla.

Če e-poštnega sporočila ne prejmete, preverite mapo z neželeno pošto ali se obrnite na naš Oddelek za informacije in pomoč strankam, ki je dosegljiv na telefonski številki 01/ 83 46 600 ali na elektronskem naslovu info@hofer.si.

Za naročilo izdelka prek spleta je registracija obvezna. Podatki, ki jih navedete med postopkom naročanja, bodo shranjeni v vašem uporabniškem računu. Med postopkom naročila je treba navesti naslov na računu in naslov za dostavo ter podrobnosti o plačilu.

Naslov na računu in naslov za dostavo hranimo za obdobje, ki je v skladu z zakonsko določeno obveznostjo shranjevanja. Podrobnosti o plačilih ne shranjujemo.

Če se strinjate z uporabo svojih podatkov za namene trženja, bomo vaše podatke dodatno shranili v svojo bazo podatkov o strankah.

Če imate uporabniški račun, lahko po nakupu preverite svoje podatke in jih shranite.

Če želite svoj uporabniški račun izbrisati, pošljite e-poštno sporočilo na naslov pravo@hofer.si.

Če se želite prijaviti za prejemanje HOFERjevih e-novic, v polje »Prijava na e-novice« na koncu strani vnesite svoj e-poštni naslov. Na koncu postopka naročanja izdelkov se lahko na prejemanje HOFERjevih e-novic prijavite tako, da se strinjate z uporabo svojih podatkov za namene pošiljanja e-novic.

Če se želite odjaviti od prejemanja HOFERjevih e-novic, lahko izberete ustrezno povezavo neposredno v e-novicah ali pošljete e-poštno sporočilo na pravo@hofer.si.

Če nimate svojega e-poštnega naslova lahko v katerikoli trgovini HOFER izdelek kupite, naročite pa ga s pomočjo agentov našega Oddelka za informacije in pomoč strankam, ki so na voljo na tel. št. 01/ 83 46 600.

 8. Oddelek za informacije in pomoč strankam

Če niste našli ustreznih odgovorov na svoja vprašanja, če potrebujete podporo pri postopku naročanja ali zaključku naročila, vam bodo naši agenti Oddelka za informacije in pomoč strankam v okviru spodaj navedenega delovnega časa z veseljem priskočili na pomoč.

Če ste naročilo že zaključili, pripravite svojo številko naročila. Ta je navedena v potrditvenem elektronskem sporočilu. Če ste ustvarili uporabniški račun, boste številko naročila našli tudi v pregledu naročil v uporabniškem računu.

Če gre za izdelek, ki ste ga že plačali v trgovini, pripravite kodo naročila, ki je navedena na potrdilu. Potrdilo s kodo naročila prejmete skupaj z rednim blagajniškim računom ob koncu postopka nakupa.

Delovni čas: od ponedeljka do sobote od 8.00 do 20.00.

Telefon: 01/ 83 46 600

E-pošta: info@hofer.si

Kontaktni obrazec